Just Askin'

- Iggy Azalea
Released: 2014 Genres: Rap / Hip Hop
Add sound toyour music
Sound’s balance (60%)
/

Add song to playlist

Listen to Music With Your Friends! Share this now!

Lyric "Just Askin'"

[Verse 1:]
Wassup, in your world?
And are you still coolin' with that lame girl?
I ain't hatin', it don't matter though
I kept it cool, but you made me wanna slap a ho
I look good, what does she have?
I was down, on knee pads
Look, this kinda sound like a poem
If you relate then point 'em out if you know 'em
Hey, boy hush that, I remembered you aroun' with your mustache
You was hanging so hard, you nearly lost that
Little trick you like to do, yeah I taught that

 

[Hook:]
I got a brand new man and a brand new place
Played your cards right, you could've had that space
I'm not hatin', and I'm a play it cool
I can't cook, but I made a plate for you
You wanted something more, than what we had
What's up with her? She ain't all that
I'm not trippin' on what coulda been
I know it's kinda weird, I'm just askin'
Just askin'
I know it's kinda weird, I'm just askin'

 

[Verse 2:]
I just happened
To run into you and I noticed your reaction
You couldn't say shit, I read your caption
She a one-hit wonder, and you missin' my classics
Damn that's tragic
I would hate to be you
To tell the truth, she could never be me
I got a new man, with a few new bands
Give me what I want, and he got that D

 

[Hook]

[Spoken:]
 

You know what, you are seriously such a fuckin' bitch ass, loser, motherfucker
You got over me? Yeah, you got the fuck over me
Cause you fucked another fuckin' bitch

 

(End of message)

(Next message)

 

I'm sorry that I'm crying right now
But I'm drunk, and

 

(End of message)

(Next message)

 

This is bullshit, because you found
A new perfect girl for you

 

[Pre-Hook:]
Wassup, in your world?
Wassup - wassup, in your world?

[Hook]

more
Iggy Azalea

Iggy Azalea

Australian

Iggy Azalea (born Amethyst Amelia Kelly; 7 June 1990) is an Australian rapper, actress, songwriter, model and director. Born in Sydney and raised in Mullumbimby, Azalea moved to the United States at the age of 16 to pursue a career in hip hop music, residing in the southern part of the country. She earned public recognition after releasing YouTube music videos for her songs "Pu$$y" and "Two Times". She signed a record contract with T.I.'s imprint Grand Hustle Records in 2012, after gaining attention from her debut mixtape Ignorant Art.